Loader Logo

SEO Process

Intelegem faptul ca fiecare client are nevoi specifice si ca urmare adaptarea si implementarea unei strategii potrivite este vitala pentru succesul campaniei:

Pasul 1: ANALIZA


  • Analizam structura site-lui si frecventa indexarilor Google

  • Traficul site-lui si cuvintele care genereaza trafic organic

  • Calitatea , relevanta si evolutia link-urilor interne

  • Verificam cuvintele cheie pe care ne depasesc competitorii

  • Evaluam continutul paginilor si relevanta lui vizavi de cuvintele cheie focus

  • Analizam indexarea cuvintele cheie actuale

  • Descoperim paginile cu erori si URL-urile neadecvate

  • Frecventa cu care este adugat continut nou

  • Verificam existenta si acuratetea site maps si robots.txt

  • Verificam page Rank-ul actual si varsta domeniului

  • Revizuim contul de Webmaster Tool pentru a identifica anumite erori grave

  • Analizam modul cum sunt percepute de catre motoarele de cautare titlurile de pagina, descrierile acestora, h1, h2 tags etc.

Pasul 2: DEZVOLTAREA STRATEGIEI


  • Analizam cuvintele cheie pentru a dezvolta o lista bazata pe popularitatea cautarilor, vanzari, competitori si relevanta site-lui

  • Stabilim plusurile si minusurile continutului actual si cat de mult continut nou va trebui sa aducem, cat de detaliat si cat de optimizat

  • Trecem in revista modificarile pe care trebuie sa le aducem site-lui in ceea ce priveste designul si structura

  • Gandim o structura de link-uri complexa, focusata pe link-uri provenite din site-uri conexe, blog-uri, forum-uri relevante,Social Media etc

  • Facem o lista cu modificarile vizavi de : Site map, title tags, meta h1, h2 tags, header tags, URLs

  • Stabilim planul de atac pentru a incepe campania

Pasul 3: IMPLEMENTAREA CAMPANIEI


  • Are loc o prezentare si discutie detaliata asupra strategiei gandite impreuna cu clientul

  • Finalizarea listei de cuvinte cheie (keywords) pe care se va axa campania

  • Inceperea efectiva a planului de atac stabilit la pasul II

Pasul 4: MANAGEMENT-UL CAMPANIEI


  • Persoana desemnata sa se ocupe de campanie o sa fie disponibila permanent in cazul in care apar intrebari

  • Imediat ce campania este live , clientul o sa primeasca update-uri saptamanale vizavi de status-ul campaniei si a task-urile finalizate

  • La finalul fiecarei luni sau si mai des daca situatia o cere avem o discutie telefonica, in care se analizeaza rezulatele lunii anterioare si planul de atac pentru luna urmatoare

Urmareste-ne pe:

Ai un proiect in minte?

Ne-ar face mare placere sa ne povestesti
Echipa noastra este gata sa te ajute

Contacteaza-ne!

JQuery Web Solutions TheStartUp Center
PHP Web design TheStartUp Center
Node.js Marketing TheStartUp Center
Wordpress Solutions TheStartUp Center